יום ראשון, 16 במאי 2010

עורך דין מקרקעין - הגנה על הנכסים שלכם

לא פעם בחיים אנו נזקקים למישהו מקצועי שיעשה עבורנו את העבודה הקשה. אין מה לעשות יש דברים שאנו טובים בהם ויש דברים שאנו פחות טובים בהם ולפעמים צריך להודות בכך. אני גיליתי שאני לא כל כך טוב בכל תחום של מקרקעין. אם זאת ירשתי מספר נכסים וקרקעות ממשפחתי. מעולם לא הייתי איש עסקים, להפך במקצועי אני מרצה באוניברסיטה למדעי הרוח והיסטוריה.

אדם מודע לחולשותיו, אבל יודע את יתרונותיו. הציעו לקנות ממני קרקע שבבעלותי. מכיוון שאני אינני בקיא בתחום המקרקעין והנדל"ן כל כך קודם כל אני מתייעץ עם חבר שהוא עובד כמתווך במשרד תיווך, אם זאת זה ייעוץ ברמה האישית. לאחר שראיתי שהרוכש הפוטנציאל רציני הבנתי שיש פה עניין של כמה מיליון וכמה אלפי שקלים. מייד רכשתי את שירותיו של עורך דין מקרקעין רציני ובעל יכולת לנהל משא ומתן בכל תחום המקרקעין. הרעיון היה להגן על הקרקע ועלי מחוזה דרקוני. מה גם להבטיח שאני אקבל את כל הכסף שמגיע לי. אחרי הכול בתחום מקרקעין בארץ ידוע שיש כמה כרישים בחוץ ומי שמכיר את המשחק יש לו יתרון גדול על מישהו שלא מכיר - כמוני.

ואכן, ממש התרשמתי לטובה מן המקצועיות של העורך דין מקרקעין שפיקד על כל העסקה מתחילתה ועד הסוף והיה ממש בקיא בכל הסעיפים בחוזה ואם משהו לא היה נראה לו - הוא לא היה מסרב, אבל בהחלט היה מנהל משא ומתן קשוח על מנת להבטיח שאני לא אפגע מכול העסקה או שינסו לרמות אותי.

אין ספק שעורך דין שמתעסק בתחום המקרקעין עושה את הרווח שלו, אבל תאמינו לי זה משתלם לבסוף. גם אם את חושבים שאתם מכירים את תחום הנדל"ן והמקרקעין יש מלא סעיפים קטנים ותקנות שאנו כאזרחים רגילים לא מכירים ויש להזהר מכך. לכן אם אתם לפני עסקה, אל תמהמהו ושכרו עורך דין מקרקעין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה